środa, 3 lipca 2013

Teatr pod gwiazdami

W sobotę wieczorem obejrzeliśmy zabawną komedię pomyłek pod tytułem Tutta colpa di un caffè, co w wolnym tłumaczeniu znaczy To wszystko przez kawę. Nie było to jednak zwykłe przedstawienie. Po pierwsze odbywało się w malowniczej scenerii naszego parku zamkowego, na świeżym powietrzu. Po drugie sztukę wystawiała lokalna grupa aktorów amatorów, więc atmosfera była całkiem nieformalna. Co jakiś czas z widowni padały komentarze do tego, co działo się na scenie lub okrzyki uznania dla znajomych i przyjaciół. Ze zdziwieniem ja również zobaczyłam wśród aktorów znajome twarze, z widzenia, ze sklepu... Ludzie, których nigdy nie podejrzewałabym o taką teatralną pasję. Podobało mi się to i mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli obejrzeć coś nowego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz